Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام ادامه نمیدمت

Download New Music Ramin Bibak – Edame Nemidamet

رامین بی باک ادامه نمیدمت


 

 


جعبه موزیک

 

  


نه راه نداره آدم تا کجا آخه طاقت بیاره همش بی قراره دلی که قفلی زده رو تو سر کاره

دور تورو خط کشیدم هرچی خیرت رسیده بس بود حالا راه گلومو بسته عشقی که واسه من نفس بود

دست بردار از من بد ردی باش به فکر عشق بعدی خوب بودم که دورم زدی انقد که تهش دل قید تورو زد

دست بردار از من بد ردی تو اینکارو باهام کردی خوب بودم که دورم زدی انقد که تهش دل قید تورو زد

معلومه دلم تنگ میشه اما ادامه نمیدمت با خاطره باید چیکار کرد کاشکی هیچوقت نمیدیدمت

دور تورو خط کشیدم هرچی خیرت رسیده بس بود حالا راه گلومو بسته عشقی که واسه من نفس بود

دست بردار از من بد ردی باش به فکر عشق بعدی خوب بودم که دورم زدی انقد که تهش دل قید تورو زد

دست بردار از من بد ردی تو اینکارو باهام کردی خوب بودم که دورم زدی انقد که تهش دل قید تورو زد

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: